fredag 31 oktober 2008

Pysslat lite...

Idag har jag gjort iordning ett litet blomarrangemang att ha på altanen. Ska väl köpa några fler ljung och sätta i en av de större lådorna. Vi hade det förra året och det ser ju lite mysigt ut. Jag skulle även vilja ha granris runt vårt räcke på altanen i år. Får se om vi kan hitta det någonstans.
Ikväll ska vi nog åka till Hultsfred och kolla på Christian när han spelar innebandy, de spelar mot Södra Vi så det blir spännande.
Imorgon har vi inget inplanerat så det blir lugnt, jag orkar ju inte med så mycket heller för den delen. Men det är bra att komma ut lite och träffa folk, träna mig lite inför jag ska tillbaka till jobbet den 13 november.

På söndag har vi bjudit hit Kalles familj på mat, ska ge mig på att laga till vildsvin som jag fått av mormor o morfar. Jag ska göra något mer kött för det räcker nog inte annars, får se vad vi kan hitta på för gott. Hittade iallafall ett recept på nätet som jag tänkte prova. Det var även recept på sås till, det är perfekt för jag är inte så bra på att göra sås :)

Har ju varit och träffat chefen idag på morgonen, vi bestämde att jag ska vara i högstadiegruppen när jag kommer tillbaka efter sjukskrivningen. Det känns bra, det är ju mycket lugnare där. Det blir bra för mig.

Inga kommentarer: