onsdag 8 oktober 2008

Tufft just nu...

Är hemma idag, hade ont i huvudet hela eftermiddagen o kvällen igår. Men tog mig ändå en promenad igår kväll. Pelle o jag gick en sväng i skogen med hundarna. Idag är jag mer förkyld än igår. Det tar aldrig slut. Jag tror att jag är lite utarbetad, jag har lite svårt att somna på kvällen och så fort jag vaknar på morgonen så kör hjärnan igång på max. I måndags jobbade jag över 3 timmar med att planera. Idag fast jag är hemma har jag gjort lite planerings arbete bara för att bli av med det. Så jag kan komma i balans nu när jag kommer tillbaka. Det är väldigt intensivt på jobbet just nu. Men jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig, annars går jag ner till mina ordinarie 85% igen efter jul. Men då blir ju lönen mindre och det gynnar ju inte framtiden att gå på bara 85%. Vill kunna jobba 100% och ändå ha ork med mitt privatliv.

Man börjar med att investera sin tid och kapital.
Sedan arbetar man hårt och lägger mycket kärlek i sitt arbete.


Slutligen belönas man och får njuta/skörda frukterna av sitt arbete.

Inga kommentarer: