torsdag 30 oktober 2008

Det snöar!!

Jaha då har den första snön kommit. Flingor stora som plättar :).
Idag har mamma varit här en sväng och hälsat på. Doktorn ringde oxå på förmiddagen, så jag kommer att vara helt sjukskriven t om den 12 november. Sen ska jag jobba 50% de två resterande dagarna den veckan alltså torsdag och fredag . Sen om jag orkar ska jag gå på mina ordinarie 85% på måndagen sen veckan därpå.
Jag fick mail från min chef idag, han hade ett förslag på att jag skulle jobba i högstadie gruppen på särskolan som pedagogisk assistent istället för att vara med tjejen som jag är nu. Jag tycker nog att det låter som ett bra förslag, det är ju betydligt lugnare där i den klassen.
Jag kan ju prova iallafall så får vi se hur det funkar.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, städat lite i köket bara. Ikväll ska Kalle på skidträning, han kanske kan ta med skidorna idag :)
Nä så bra är det väl inte, men jag tycker faktiskt att det är mysigt med lite snö på marken. Men det är mindre mysigt att det börjar bli så kallt.

Inga kommentarer: