lördag 18 oktober 2008

Skönt med massage...

Nu har jag fått min välbehövliga massage. Det var skönt, känner mig mjuk i kroppen igen.
Igår kväll var vi på Björkbacken, det var trevligt. God mat fick vi, jag åt: kavring med gubbröra till förrätt, regnbågsfile med kokta rotfrukter till varmrätt och skogsbärspaj till efterrätt, avnjöt två glas vin också. Teatern var sådär, kanske är roligare om man vet lite om Vimmerby historia.
Träffade två andra Xtravaganza medlemmar där, en som fortfarande äter soppa och Ingela som äter som mig.
Jag har precis ätit lunch, vet inte riktigt vad jag ska hitta på och göra idag. Funderade först på att åka till Hultsfred o hälsa på Micke och kolla på deras nya familjemedlem. Men vi ska ju till Hultsfred imorgon så det får nog bli då istället. Ska nog bara slappa, det behöver jag. Imorgon ska jag ju till Linköping med Madde o shoppa lite. Hoppas på att hitta något fint till bröllopet, en ny klänning kanske o ett par stövlar.
Det är lite jobbigt med byxor just nu, jag är mitt emellan mina stora och mina gamla jeans. Ska ta mig i kragen o gå lite promenader i veckan så jag kan komma i de gamla/mindre byxorna så fort som möjligt...

Inga kommentarer: