torsdag 2 oktober 2008

Yrsel...

Nu har jag varit hemma i tre dagar om man räknar med idag. Har varit så yr, känns som om jag har fått liggsår nu efter att ha legat så mycket. Men idag känns det lite bättre, men jag kan inte vara uppe och studsa för mycket än. Idag visade vågen på att jag gått ner 10 kg!!!!!!!!!!! Hurra för mig!!! 5 kg kvar sen är det klart, men det är ju då det svåra börjar att hålla den nya vikten.
Jag beställde lite böcker igår ifrån adlibris, blev några stycken...


Några nya kokböcker och så beställde jag även några pocketböcker och 2 Halvan böcker till Olle som han ska få i julklapp. Har ju beställt lite från jultidningarna också, så nu har jag mycket att läsa framöver.

2 kommentarer:

Lena sa...

GRATTIS!!!! och krya på dig!

Anonym sa...

GRAAAATTIS IGEN! va skoj för dig =) du är så duktig så som har kämpat så bra!