onsdag 15 oktober 2008

Dåligt...

Nu måste jag skriva lite här. Jag brukar tycka att de bloggar som jag läser uppdateras lite dåligt, men jag är ju inte ett dugg bättre själv. Så nu kommer ett litet inlägg om allt möjligt.
I måndags hade jag möte med chefen, vi bestämde att jag skulle gå ner i tid o det med omedelbar verkan. Så nu jobbar jag 85% som jag igentligen ska göra. Har två långa dagar som är från 7 -16.30 eller 7.30-16.45 de andra tre dagarna jobbar jag 8-13. Hoppas att det blir bra genom detta beslut. Har avverkat mina långa dagar nu tisdag o onsdag, så nu har jag två korta att se framemot. Den här veckan har jag fått en ny bil! Nej jag skojar bara, jag har fått låna Pelles bil då min är på verkstaden o blir fin igen. Imorgon ska jag åka till Mörlunda o hälsa på Hanna o Ella, det ska bli roligt. Vi har inte träffats sen i början av augusti.
På fredag ska vi till Björkbacken o kolla på teater o äta mat. Det är vi, personalen på jobbet som ska dit. Lördag förmiddag så har jag bokat massage av Jessica, det ska bli så himla skönt. Har haft ont i nacke o axlar nu ett par dagar, så det är välbehövligt med lite massage.
Annars tar jag det mest lugnt just nu för att komma ikapp mig själv. Siktar på att börja träna snart nu när jag slutar tidigt vissa dagar. Jag träffade Cissi Hermansson härom dagen, så hon o Ulrika ska jag träffa någon dag. Och självklart deras kottar oxå. Ska ju på bröllop om lite drygt en vecka, så jag ska väl kanske börja fundera på vad jag ska ha på mig då :) kanske inhandla något nytt i helgen.
Lite rapport om viktnedgången, vikten står just nu stilla. Eller siffrorna på vågen gör det. Jag mäter ju oxå varje söndag kväll, o där minskar det ju till varje mätning. Så det går framåt, maten funkar jättebra. Ikväll har vi ätit köttfärssås, det var jättegott. Har upptäckt att det godaste jag vet just nu är avokado o ungsstekta morotsstavar, MUMS!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: