söndag 2 november 2008

Vuxen poäng


Idag så har jag lagat mat nästan halva dagen. Gav mig på att göra porterstek, åh det är ju så gott! Gjorde det på vildsvin och älg. Potatisgratäng till, och såsen den kan man ju äta med sked direkt ur kastrullen. Till efterrätt åt vi fruktsallad och fluffig chokladgrädde.
Pappa gjorde porterstek ibland förr som söndagsmiddag, så nu har jag kanske gjort honom stolt och visat att jag också kan :)

På förmiddagen så gick Kalle och jag tipspromenaden, vi fick 11 rätt. Vi hade inte fel på samma fråga faktiskt :)

Fick mess av Anna förut och vi ska börja styrketräna tillsammans, måndagar är det som gäller. Jag har ju länge tänkt att jag ska börja men har ju inte orkat med det, men nu är det dax. Vi startar nästa måndag.

Nu är det tvn och Ensam mamma söker som gäller, börjar hetta till lite nu...

1 kommentar:

Lena sa...

Hej! Du har en liten utmaning på min blogg. Lite frågor att svara på och "skicka vidare".