fredag 3 oktober 2008

Bättre tider..

Idag så mår jag mkt bättre. Ska ta mig någon promenad i helgen så jag får lite frisk luft. Imorgon ska Kalle vara borta hela dagen så då tänkte jag att jag skulle passa på att gardinerna i matsalsrummet och fixa iordning lite. Kanske åka in till stan en sväng. Ska ta det lite lugnt så jag är helt pigg på måndag. Idag har jag bytt gardinerna i tv rummet, resten spar jag tills imorgon. Kalle slutar ju tidigt idag, så får se om vi gör nåt mysigt sen. Blir kanske någon film till kvällen.
Imorse när jag åt frukost tvingade jag i mig psyllium frön, för min mages skull. Jag höll på att kräkas, men det som vill bli fin får lida pin. Vågen visade på ytterligar 3 hg nedgång idag, härligt!! Jag hoppas verkligen att jag kan gå ner de sista kilona på de här tre veckorna på helfart så jag kan börja att äta "normalt" igen. Eller rättare sagt som jag ska äta i fortsättningen...

Inga kommentarer: