tisdag 28 oktober 2008

Dagarna går...

Dagarna rullar på, imorgon har jag varit hemma i 1 v och 2 dagar. Hjärnan har dragit ner på tempot det är skönt. Men jag är fortfarande trött, ont i kroppen, yr o lite illamående.Försöker att få i mig min mat som jag ska varje dag men det är lite svårt. Men jag äter iallafall o det är väl det viktigaste. Fick sjukintyget med posten idag som jag ska ta med till jobbet.
I eftermiddag ska jag till på samtal hos en kvinna på vårdcentralen, doktorn tyckte att det var bra att gå och prata med någon som är utanför allt det här.

Imorgon ska jag åka ner o hälsa på Hanna o Ella, ska svänga förbi mormor o morfar oxå om de inte är i skogen. När jag åker hem så ska jag hämta Christian vid jobbet o därefter hämta Micke, vi ska fixa iordning pappas grav nu inför allahelgona helgen. Köpte en dekortion till graven igår när vi var på ica o handlade.

På fredag så är det möte med chefen om min framtid, hoppas det går bra och att vi kommer fram till någon bra lösning.

Ringde idag för att boka ett återbesök hos läkaren, men det gick inte att ringa så här långt innan och göra det, utan jag ka ringa på måndag igen o kan då för hoppningsvis få en ny tid hos läkaren, för att bestämma hur mkt jag ska jobba den första tiden eller om jag behöver vara sjukskriven längre. Inte konstigt att man blir stressad när man inte kan ligga steget före utan det ska helst vara steget efter ....

Inga kommentarer: