lördag 11 oktober 2008

Lugn o skön helg...

Nu har jag fixat iordning vår altan, slängt de gamla blommorna. Dammsugit och tagit in vår gröna matta så vi kan använda den nästa år oxå. Jag har oxå varit i stan och bytt ut mina soppor mot bars och lämnat tillbaka filmen vi hyrde igår kväll. Kalle spelar fotboll, de har testmatch idag. Får se hur det går för honom och springa, han hade sån träningsvärk efter skidträningen som var i torsdags. Jag själv har jag varit hemma denna veckan onsdag-fredag. Förkyld och helt orkeslös, man kan väl säga att jag är lite slutkörd.Men jag har beslutat mig för att gå ner i tid, till mina 85% som jag ska jobba igentligen. Ville ju prova att jobba heltid men det är ju bevisat genom all min sjukdomsfrånvaro och frånvarande lust o ork till allt att jag inte pallar med det. Ska träffa chefen på måndag o prata med honom, får se om det går att lösa direkt eller om jag ska jobba heltid månaden ut. Hoppas att kunna få ork o motivation till att träna nu framöver oxå. Maten funkar jättebra, men har inte orkat träna något nu.
Igår kväll så lagade vi oss lite god mat, drack lite vin och så kollade vi på Idol. Ikväll ska vi gå ut och äta har vi bestämt, vart är ännu inte bestämt men det blir väl här på Wasa skulle jag gissa.
Skönt med en helg som är lugn så Kalle och jag får tid bara för varandra, det behöver jag just nu...

Inga kommentarer: