onsdag 8 oktober 2008

UTMANING...

Reglerna ser ut så här
:•· Svara på alla frågorna.
•· Utmana i din tur fyra andra bloggare, hänvisa till din egen.
•· Lämna en kommentar hos utmanaren, så snart utmaningen är antagen
.

Vilken mat äter du ofta?
Jag äter ju just nu proteiner o grönsaker. Men godast är nog ungstekta morötter, mina hemgjorda biffar o en god sallad till.
När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det är lite olika, oftast hjälper jag till. Känns lite dumt att bara sitta där och inte göra det, tycker jag.
Var sitter du helst när du bloggar?
Jag ligger nästan alltid i soffan med datorn i knät!
Köper du ofta Triss?
Nej, men det händer!
Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Jag tror nog faktiskt att jag väljer när Kalle o jag var till Teneriffa i våras, den resan var jätte mysig.
Vilken kanal tittar du mest på?
Jag kollar nog mest på 3:an o 4:an just nu.


Jag utmanar nu: Ankan, Cissi, Josse och Lena

Inga kommentarer: