lördag 11 oktober 2008

Jag vill ha en hund...

Jag vill ha en hund. Så jag har något att göra på min fritid, jag sitter bara hemma jämt o degar. Vill gå på kurs hos brukshundsklubben. Då får man ju komma ut o röra på sig vare sig man vill eller inte och även få frisk luft.
Det är bara ett problem, jag jobbar två långa dagar i veckan, de andra tre jobbar jag 8-13. De långa dagarna behöver jag någon som kan gå ut med min vovve o rasta den någon gång under dagen. Någon som känner en vänlig själ som skulle tycka att det vore roligt att vara dagmatte 2 dagar i veckan. Har hittat en uppfödare här i Södra Vi som får valpar om 1 vecka, de kommer att vara leveransklara 13 dec. Men jag skulle då ev ta vovven till julledigheten isåfall.
Jag drömmer om en vit/gul liten vovve.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej..
Det finns inget bättre än hundar.. så underbart.. har min lilla Ragnar och han är min 2a kärlek haha.
kul att du hittade till min blogg :)