söndag 7 september 2008

Underbar helg

Den här helgen har varit så lugn o skön. Kalle o jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Mysigt att bara vara vi två en helg, även fast man är hemma. Igår var vi en liten sväng till Karin och Lasse för att kolla in den nya familjemedlemen Zilla. De har köpt en drever valp, hon gnagde mig på fingrarna och försökta gräva fram nåt på min tutte så jag hade rivmärken där sedan, knasig liten vovve. Idag så har Kalle och jag varit ute och gått, vi gick 6 km på elljusspåret. Använde Lasses stavar så imorgon har jag väl träningsvärk i armarna. Fick ett getingstick i rumpan också, gjorde ont som FAN!!! Nästa gång ska vi går ska vi gå milen istället. Vi sa att vi skulle försöka att gå den en gång i veckan. Det är ju bra för det är ju kuperad terräng, får man använda alla muskler. Hoppas på att kunna styrketräna den här veckan som planerat, någon promenad blir det väl också. Imorgon är det Xtravaganza möte på kvällen, blir spännande. Nu är lillebror här och hälsar på, käkar lite mat. Kalle stack iväg på skidmöte, men han kommer väl hem om en stund igen. One three hill på tvn nu, sen blir det bingo lotto. Moget va!?

Inga kommentarer: