lördag 13 september 2008

Helg!

Igår kväll var det tjejkväll hos Emilia, det var trevligt. Åt lite mat och satt och bubblade i många timmar. Från sju till nästan halv ett närmare bestämt. Kalle var med grabbarna hos Niklas och spelade tv-spel. Roligt att vi kan träffas var för sig ibland. Nästa gång ska vi vara hos Evelina, det blir kul och se hur hon har det. Idag lyser solen, härligt! Blir en promenad sedan i eftermiddag när Kalle kommer hem. Vill gå i skogen eftersom jag inte gick där häromdagen. Jag är ingen direkt natur människa, men jag tyckte det var skönt att promenera i skogen, det var bra underlag för min fötter också. Lite terapi att gå där och lufsa... Ska försöka att gå en promenad om dagen nu veckan som kommer, jag vill ju kunna komma i mina jeans snart. Byxorna jag har nu börjar bli lite stora, det är ju positivt, men det är jobbigt att vara i mellan läge. Måste göra min läxa från Xtravaganza också, lyssna på mentalträning. Det skulle vi göra minst 3 ggr den här veckan, jag har inte lyssnat någon än. Fy på mig!
Igår kom mina böcker hem!!! Har redan läst halva boken av Emma, Mias dotter. Det är det värsta när jag får tag i en bra bok, läser ut den direkt, sen sitter jag där och har inget och läsa igen på länge. PUH lite jobbigt :)

Inga kommentarer: