lördag 20 september 2008

Jag hatar regn!!!!!!

Såklart att det ska regna när man är ledig och har planerat en promenad före frukost! Jag fick ställa mig på min dödsmaskin istället, men den orkar jag inte stå alls länge på. Nästa vecka har jag BESTÄMT mig för att köra igång med styrketräningen, jag måste det. Veckan som varit har rullat på lika intensivt som vanligt. Inget särskilt som har hänt. Jo en sak, Camilla ringde och frågade om jag vill hälla vattnet i dopfunten och läsa en text på Jennifers dop. Det får man ju ställa upp och göra när man får den äran :)
Idag är Kalle i Örebro med jobbet och kollar in hur husen som de gör på Skanska ser ut när de är klara och ihopsatta. Jag äter just nu frukost, ska ta mig en dusch oxå sen bär det av in till stan en sväng. Ska hälsa på mamma och ev kolla på nya skor. Får väl ta med min lunch till mamma, det är mycket kring maten, man får inte glömma några mål. Ska köra nästa vecka också på halvfart sen ska jag köra helfart igen i 3 veckor. Så får det bli!
Imorgon ska vi på dop, Hugo ska döpas. Blir spännande och se om han skriker eller inte när han får vatten på huvudet. Skulle vara lite fika efteråt, hmmm vad ska jag äta då?

Inga kommentarer: