tisdag 23 september 2008

Ny klippt...

Idag har jag varit hos Mårten och klippt mig. Blev lite kortare den här gången så jag kan rufsa till håret lite. Igår kväll var det föräldramöte, jag slutade halv fem sen åkte jag till mamma en sväng och sen tillbaka till jobbet vid sex. Jag var hemma ca tjugo i nio, då var min hjärna inte på topp precis. Kalle hade ibladning igår kväll så vi träffades en halvtimme ungefär när jag kom hem, för han kom inte hem förrän kvart i ett inatt och då sov ju jag. Ikväll är han på speedway med Ola, så jag sitter här i soffan i min ensamhet och filurar. Har precis ätit middag, hamburgare blev det idag. Måste göra min Xtravaganza läxa också innan helgen, för i helgen har jag ju inte tid med det. Börjar förbereda mig mentalt på att gå upp till helfart igen, det ska bli både skönt och jobbigt. Jobbigt med allt vatten man ska dricka och skönt att slippa all mat planering. Längtar efter dom här...
Imorgon oppas jag på en myskväll med sambon i soffan...

Inga kommentarer: