lördag 6 september 2008

Första byxorna på!!!!!

Igår kväll provade jag lite byxor som jag har lagt undan, eftersom de är för små eller jätte försmå är vissa. Jag kunde ha ett par, alltid nåt. Funderar starkt på att gå på helfart igen på måndag. Skulle kännas bra med tanke på att många som ska gå i min grupp oxå ska äta det, då är man ju på samma nivå. Vet ju att jag klarar det så det är ju bara att köra isåfall. Mötet är på måndag kl 19, ska bli spännande och se vad vi ska göra då. Lyssna på skivan, prata om hur det går till när man äter på helfart kanske, fast det vet jag ju redan. Igår köpte jag mig lite godis, 10 st bitar små godis som jag klippte isär i små bitar så det skulle blir fler bitar att äta. Smaskens! Det är lite häftigt hur annorlunda man upplever smaker nu, jag som inte har varit så förtjust i röd paprika, avokado o även andra saker, äter det nu och tycker det är gott. Idag blir det lite tacos köttfärs o grönsaker till lunch, middag har vi inte bestämt än, men ikväll ska vi smaska på räkor iallafall. Jag ville ju grilla idag, men regnet öser ner och det är så mörkt och grått, så det blir nog inget med det. Vi åt frukost nu vid tio, det kändes som klockan var typ sju på kvällen för det var så grått o mörkt....
Vill ju ha sol så man blir pigg och glad...

1 kommentar:

Lena sa...

Grattis! Har inte provat några sparade byxor än, jag tror att det är några kilo kvar dit...