fredag 5 september 2008

Ögon undersökning

Igår var jag till ögonläkaren för undersökning. Fick sånt där otäckt dropp i ögonen, precis när hon hällt i dom så tänkte jag, och hur har hon tänkt att jag ska kunna titta nu. Men efter 1 minut så kunde jag hålla ögonen öppna. Doktorn hittatade inget konstigt, så det var ju bra.
Idag så är både Kalle o jag hemma från jobbet, jag är väl lite piggare idag tycker jag, men det är ju skillnad att bara gå omkring lite hemma och vara på jobbet. Kalle har ju en rejäl stukning i handleden så han kan inte jobba. Så det blir lång helg för oss. Vi har sagt att den här helgen ska vi bara ta det lugnt och vara hemma. För vi har så mycket om helgerna nu framöver, det är roligt, men allt kommer ju oftast samtidigt.
Har nyss ätit frukost , kollar på Åsa-Nisse samtidigt, han är rolig. Ikväll blir det väl att kolla på Doobidoo, det är bra. Nehe, dax att ta en upp friskande dusch...

Inga kommentarer: