tisdag 9 september 2008

Äntligen!!!

Nu har jag förbeställt Liza Marklunds bok, En plats i solen. Har väntat länge på en ny bok från henne. Den kommer i slutet av september, så nu är det bara att vänta...
Idag när jag kom hem från jobbet var jag så trött, ville gå en promenad i skogen idag men Kalle skulle åka på speedway så jag gick en sväng i samhället istället. Fast inte så fort, men huvudsaken är ju att jag har rört på mig. Nu kollar jag på sjukhuset och sen blir det att besöka duschen. Ska dricka en kopp soppa också eller så tar jag en bar.
Igår kväll var jag på Xtravaganza möte, vi gick igenom hur det fungerar att äta på de olika nivåerna, hade mental träning. Visste det mesta redan men det är ju aldrig fel med uppdatering. Köpte mat för en vecka framåt, köpte också bars och Xtravaganzas kokbok, så nu kan jag laga mycket god mat. Funderar ju lite på det här med att börja äta på helfart igen, har skickat ett mess till Åsa om det, får se vad hon säger.
Imorgon ska vi gå till sjukhuset och bada med barnen på jobbet, det blir spännande. Jag var ju sjuk förra veckan när vi skulle bada för första gången, men imorgon ska jag med.
Nehe nu ska jag duscha, sen ska jag krypa ner under filten och bara slappa i soffan tills jag ska gå och sova, om sådär 2 timmar...
Man har inte så mycket fritid nu när man jobbar heltid, men man får se det positiva i att lönen blir lite större istället :)

Inga kommentarer: