torsdag 11 september 2008

Då var det dax igen...

Hemma idag från jobbet. Hade mitt värsta migrän anfall på väldig länge igår, hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tårarna rann, Kalle satt och höll om mig. Jag mår ju så illa när jag har sådär ont i huvudet, så jag åt inget efter kl halv tre igår. Kalle åkte o köpte mat när han kom hem från träningen men jag smakade bara lite sallad sen kunde jag inte äta mer. Imorse när jag vaknade så hade det fortfarande inte huvudvärken släppt ordentligt så jag fick ta en tablett till och sova ett par timmar till. Nu så har jag inte ont i skalet längre men är helt slut, så idag blir det till att vila hela dagen.
Har ju fått lite mer arbetsuppgifter på jobbet än att vara elevassistent, jag är även fritidspedagog 30%, visst låter det bra! Så nu väntar jag på att chefen ska meddela vad min nya lön blir, spännande! Imorgon är det tjejträff hos Emilia, det ska bli kul. Hon skulle fixa thaikyckling tror jag och annat gott. Kalle spelar match hemma imorgon kväll mot Horn, men det missar ju jag då. Hoppas på vinst för dom!

Inga kommentarer: