söndag 2 december 2007

Söndags shopping...

Idag har vi ställt fram vår adventsgran, blev fint. Vi har också varit i stan och handlat de 2 sista julklapparna, så nu är det klart. Jag ska ju köpa nån mer julklapp till Kalle men annars har vi köpt klart. Det är skönt, så slipper man tänka på det mer. Nu har vi nyss ätit middag, kycklingtaco blev det. Smakade mycket gott! Kalle håller nu på att sätta upp en ljusslinga på vårt altan räcke, det är så mysigt när det lyser där ute. Imorgon börjar den sista veckan av min 5 veckors praktik. Sen är det bara 1 1/2 vecka kvar att gå i skolan, sen är det jullov. Fast jag har ju bara 2 lektioner i veckan då också. Jag kommer att ha jullov mellan 19 dec o 2 januari, så himla skönt!!!

1 kommentar:

fridassida sa...

gud vad härligt att redan vara klar med julklapparna! Jag har en julklapp klar,resten vet jag inte vad jag ska köpa till. Får hoppas att vi hittar lite saker i Ullared. Ska dit nu på torsdag och shoppa.