torsdag 6 december 2007

Segt....

Denna veckan har det inte hänt så mycket. Har varit hemma med magont, inte så värst kul. Men jag tycker nog att det är bättre att alla sjukdomar kommer nu än sen när jag börjar jobba. Har mest vilat om dagarna, kollat på tv och surfat på datorn. Jag har fixat de sista julklapparna oxå så nu är det klart med allt. Pratade med Hanna häromdagen, så jag ska åka ner dit på onsdag och hälsa på. Det blir mysigt. Hade fått mail från Karina på jobbet idag, inget är klart med schema eller vem som ska vara kvar av våra vikarier, skulle vara skönt att få sånt klart nu så man inte behöver tänka på det mer. Men det är ju som vanligt, allt ska ske i sista sekund. Hoppas det blir bra till slut iallafall. Igår kväll var det mycket att se på tvn. Först kollade vi på Bonde söker fru, sedan Leilas jul och sist Roomservice. I Leilas jul gjorde hon julgodis, ska försöka att göra lite sådant framöver tror jag. Nästa torsdag, Luciadagen alltså kommer våra familjer hit på Lucia fika på kvällen. Det ska bli kul att få träffa alla samtidigt. Då måste jag ha bakat något som jag kan bjuda på, får se vad det kan bli, har hittat lite spännande recept på nätet...
Sen vill jag bara fråga CISSI, har du telefonnumret till ljusdamen? Och måste man vara ett visst antal personer för att det ska bli någon träff? Tänkte jag skulle boka in något datum i januari, har på förslag den 31 för då är Kalle iväg till Orsa och åker skidor.
Så då är jag ju själv hemma. Men vi får se.....

Inga kommentarer: