onsdag 12 december 2007

Besök hos Hanna o Ella


Idag har jag varit o hälsat på Hanna o Ella. Ella var en riktigt söt liten tjeja.Det var ju första gången jag träffade henne, har inte haft tid riktigt att åka dit innan. Hon sov mest hela tiden, men några gånger kikade hon upp o kollade på mig och undrade säkert vad jag var för en. Daniel träffade jag inte då han var på jobbet. Ska ev åka ner till dom någon dag nästa vecka igen, får passa på nu när man har ledigt. Hade köpt med en liten present från mig o Kalle. Jag köpte den här:

Nu ska jag åka till affären en sväng, sedan ska jag baka kakan som jag ska bjuda på imorgon på vår familje lusse fika. Blir kanske att jag handlar något gott som vi kan ha till Bonde söker fru oxå. Ikväll är det Leilas jul oxå, kl 21 på tv4+....

Inga kommentarer: