måndag 10 december 2007

Kökslig....

Idag har jag varit o jobbat. De ringde imorse och väckte mig ur min skönhetssömn. Var jätte trött hela förmiddagen, men sedan piggnade jag till. Vi julpysslade lite, hade julmusik på medan vi grejade. Mysigt! Men man får inte titta ut när man håller på med julbestyr för då försvinner julkänslan. Vi har fått en inbjudan till lilla Hugos dop idag, det var kul att vi blev bjudna, vi tackar o bockar djupt.
Ikväll har jag gjort lite julgodis. Bananfudge, vit ischoklad o smörkola blev det. Ska göra knäck oxå tror jag men det får bli en annan dag. Imorgon ska jag till skolan o gå på en lektion. Skönt att det inte är hela dagen man ska gå. På onsdag ska jag hälsa på Hanna o Ella, det blir kul.

1 kommentar:

malin jonsson sa...

tack för din röst! Jo jag såg din inbjudan och tackar för den också. Dock har jag fortfarande inte kollat upp vad det är för dag och så så jag vet inte om jag kan komma än. Almenackan här inne vid datorn tar liksom slut snart. jag återkommer.... :-)