söndag 30 december 2007

Året som gått....

Januari: Jag börjar skolan, jag flyttar in hos Kalle

Februari: Vi får nya golv o omtapetserat i huset.

Mars: Kalle åker sitt 2:a vasalopp, bokar resan till Tunisien, vi åker till Lidköping på Siris dop

April: Olle fyller 1 år, Kalle o jag firar 2 år, jag har mina första visningar på lägenheten

Maj: Spenderar 1 skön vecka i Tunisien, firar Britt-Marie som fyller 60 år

Juni: Vi är på utflykt med klassen åker vagn med oxarna Lasse o Bosse, Kalle o jag går på på Emmas o Patriks bröllop, jag har min årliga födelsedagsfest, Steffe fyller 30 år, vi firar midsommar på Öland tillsammans med Mikael o familjen, jag säljer min lägenhet.

Juli: Semester, vi åker till Ockelbo o hälsar på mina kusiner o min farmor

Augusti: Dags för bröllop igen denna gången är det Åsa o Tobias, Assar föds, Kalle o jag åker på weekend till Stufvenäs Gästgiveri

September: Hälsar på Herman i Göteborg, passar samtidigt på att gå på matchen mellan Göteborg-Elfsborg, jag köper ny bil

Oktober: Hugo föds, Emma fyller 30 år, vi går på 3:e bröllopet för året, Sandra o Micke är det som gifter sig denna gång.

November: Kalle, jag, Cissi o Malin åker till Ullared o shoppar bilen full, Siri fyller 1 år, Ella kommer till världen, Ola o Emilia har inflyttningsfest.

December: Julbord med Kalles jobb på Fredensborgs Herrgård, julbord med vännerna, skolan är slut o jag är färdig underskötersk, vi firar jul o nyår med familjen!


GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!!

1 kommentar:

Emelie sa...

TAckar, vi önskar det tillbaka till er! från Arvid emelie och hugo