onsdag 19 december 2007

Nu var det klart!!!



Betyget i min hand, skolan är slut. Året som jag pluggat har gått så himla fort, jag tänkte förra julen att nu ska jag vara tjänsteledig i ett helt år, det kändes som en evighet. Men nu är den slut snart bara 14 dagar kvar tills jag börjar jobba igen.
Jag är nöjd med mina betyg jag fått, av 9 st kurser så har jag fått betyget Godkänd i 4 st o Välgodkänd i 5 st. Det känns jättebra, har hela tiden haft inställningen att bli godkänd i allt, de ämnen som jag fått mer i är ju såklart jättebra!
Kalle kom hem med en bukett röda rosor, jätte fina. Fick Carolas nya julskiva oxå som examens present. Tack så mycket Hjärtat!


Nu ska jag bara njuta av att vara ledig de sista 14 dagarna innan allvaret börjar. Jag ska ha ett riktigt jullov!!!!

1 kommentar: