tisdag 11 december 2007

Migrän attack..


Idag var det skoldax för mig, men det var inte att tänka på jag vaknade med värsta monster migränen. Så jag har spenderat i stort sett hela dagen i sängen, sovandes. Men när jag vaknade vid tre tiden hade det släppt någorlunda iallafall. Så då kunde jag klä på mig o förflytta mig till soffan istället. Imorgon får jag nog baka lite till vårt lussefika vi ska ha här med familjen på torsdag. Har fixat julklapp till farmor nu, blir en prenumeration på hemmets journal 13 nr. Förra året fick hon en blomma, så jag var tvungen att hitta på något annat i år. Nu ligger jag i soffan o kollar lite på tv. Kalle har åkt till Karin o Lasse, han skulle se på fotboll. Den gick på nån kanal som vi inte har. Han kommer väl hem sen när jag har somnat antar jag....

Inga kommentarer: