söndag 25 januari 2009

Yrslig..

Helgen har hittills varit lugn o skön. Det kommer den nog att fortsätta att vara de timmarna som är kvar :)
Igår lördag så var jag så yr i huvudet o mådde illa, men det släppte av på eftermiddagen som tur var. Vi var bara hemma o slappade igår, kollade skidor på tvn. Var ute 1 gång för att åka till affären och köpa lördagsgodis :) På kvällen gjorde vi pizza, mumsigt.
Idag så är det fortfarande skidor som gäller, iallafall om man frågar min sambo. Han ska dock iväg på fotbollsträning och jag ska åka en sväng till affären för att köpa frukt. Vi ska personalfest imorgon med indiskt tema och jag ska vara med och laga efterrätten, så frukten ska vara till den.
Ska bli spännande att se hur det kommer att smaka med alla maträtter.
Som jag skrivit innan så är denkommande veckan väldigt händelserik, men ska försöka att hålla mig lugn och inte tänka på det för mycket. Ska planera lite för min spa kväll på fredag oxå, vad jag ska hitta på att bjuda på. Camilla ska komma och ska sedan stanna över här hos mig, det ska bli kul. Vi har ju mycket galna minnen att prata om :)


Som flygande Hjalmar t ex...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilket roligt kort. Så häftigt att hinna knäppa av just i det ögonblicket = )

Anonym sa...

Hej. Fick en inbjudan av Hanna till fredagen. Jag kommer gärna. :) Låter kul. Vi ses då.

Anonym sa...

Haha så sjukt cool bild.. rå diggar den bilden haha..