lördag 3 januari 2009

Nu har det börjat..

Det nya året har börjat. Men allt känns som förut :)
På nyår var vi hos Johan o Marie och firade in det nya året, vi var 16 personer sammanlagt.
Nyårsdagagen var lugn, softade i soffan o kollade på tv hela dagen. Igår så tog vi ett krafttag och städade vårt förråd, vilket var väldigt välbehövligt. Slängde en hel del faktiskt, man har ju så mycket skräp som står och tar plats. Men nu är allt det som är kvar bra o behövliga saker.
Idag är det slappar dag oxå, har bara haft sådana nu i snart 18 dagar. Men ikväll ska vi till Fam Allvin iallafall och hälsa på. Ska bli kul att se både dom och deras "nya" lägenhet. Har alltid undrat hur det ser ut i den, även innan de bodde där. Så det ser jag framemot. 4 dagar kvar av min julledighet, på måndag ska jag ta tag i mitt mat och träningsliv igen. Komma tillbaka till mina rutiner. Ska fortsätta med att styrketräna 2 dagar i veckan o simma 1. Ska ta mig ut på promenad oxå, kanske söndagsmorgonen kan passa till det :)
Nu är det snart dax att laga middag, kotletter, hasselbackspotatis och champinjonsås och sallad såklart står på menyn.
Ni som är Xtravaganzare får gärna tipsa mig om bra o goda recept på middagar, behöver lite nya ideér!

Inga kommentarer: