torsdag 22 januari 2009

Snart helg...

Nu har jag avverkat 2 dagar som lärarvikarie i klassen som jag jobbar i. Den riktiga läraren har varit på kurs onsdag o torsdag, men imorgon är han tillbaka igen. Det har fungerat mycket bra, men blev lite trassel idag på eftermiddagen så då fick vi ställa in filmvisningen och ta jobba istället. Så kan det gå när man inte gör som man blir tillsagd.
Annars har den här veckan varit ganska lugn tycker jag. I tisdags så var jag o Johanna till Gullringen och simmade. Igår så var jag på massage, mmm me like. Ikväll tar jag det bara lugnt, Kalle har fotbollsträning om en timme. Helgen blir oxå lugn vad det ser ut, det är skönt då hinner man vila sig ordentligt innan nästa vecka kör igång igen. För nästa vecka är schemat ganska speckat, måndag då ska vi ha personalfest, tisdag så får jag nog jobba över lite då vi ska ha utvecklingssamtal och sen på kvällen ska Johanna o jag simma igen. På torsdagen har vi föräldrarmöte och på fredagskvällen ska jag ha spakväll här hos mig med fotbad och handvård, lite dricka och snacks. Det blir fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Kul att du hittade min blogg. Nu ska jag läsa din. :) Jag har börjat jobba på Furuängens förskola i Mörlunda. Nära och bra. :) Ha det bra!