lördag 31 januari 2009

Då var det lördag igen...

Ännu en vecka har passerat, dock inte helt obemärkt. Har varit tufft på jobbet, många diskussioner o konflikter med eleverna. Har även haft personalfest, utvecklingssamtal och föräldramöte. Så det är verkligen skönt med helg nu!
Igår kväll hade jag några tjejer här på spa-kväll, det var Marie, Hanna, Emelie, Emilia, Cissi, Camilla och så jag förstås. Vi fick prova på spa produkter för fötter o händer, njuta av ett fotbad och sedan så visades det lite ljus också. Handlade ljus som vanligt :) fick även 853 kr att handla för, det var kul. Kvällen blev lyckad o som sagt så var det ju ett plus att jag fick pengar att handla för.

De här höga ljus lyktorna köpte jag

Sedan köpte jag ett miniatyrglas ljus med doften Stilla ocean att ha i sovrummet..

Handkräm till mamma, det hade hon beställt. Body butter till Kalle som han ska använda när han har rakat sig. Sedan blev det ett pelarljus i doften fransk vanilj. Och några andra saker som är födelsedagspresenter :)

Kalle är ju i Orsa och tränar skidåkning, så jag får ju roa mig så gott jag kan själv i helgen. Men jag har bjudit hit Micke o Christian ikväll för att kolla på Körslaget och äta lite pizza, får se om Christian kommer, han o mamma skulle till sjukan i Västervik för att kolla hans knä som han gjorde illa igår. Micke kommer iallafall :)Har varit ute o gått en skogspromenad med Zilla idag på förmiddagen, det är ju Kalles föräldrars hund. Ska ta med alla tre hundarna imorgon på en promenad. Får se om de trasslar in sig i varandra :) Annars blir dagen lugn, ska bara ligga på soffan och vila mig. Så man är fit for fight igen på måndag när det är dax för arbete igen..

Inga kommentarer: