tisdag 6 januari 2009

Året som var...

Januari:
5:e Assar döps,
17:e Jag, Mikael och Christian åker till Ockelbo för att gå på farmors begravning

Februari:

4:e Cissi fyller 29 år,
14:e Jag o Kalle åker till Ockelbo (boupptäckning),
25:e mamma fyller 47 år

Mars:

2:a Kalle åker Vasaloppet,
10:e Karin fyller 55 år,
11:e Pelle fyller 32 år

April:

5:e Micke fyller 18 år,
6:e Vi åker till Teneriffa,
19:e Lasse fyller 57 år,
21:e Olle fyller 2 år,
22:e Kalle o jag firar 3 år,
26:e Åker Kalle, jag, Lasse o Pelle till Tyskland

Maj:

6:e Vi går på vår första husvisning,
7:e mormor fyller 77 år,
31:e Christian fyller 25 år

Juni:

6:e jag fyller 28 år,
17:e Steffe fyller 31 år

Juli:

7:e 5 veckors semester börjar,
14:e vi åker till Öland med Pernilla o Anders o bor i stuga,
20:e morfar fyller 79 år

Augusti:

9:e Åker till Falkenberg med Karin o Lasse för att kolla på Dag-Otto och de andra,
11:e jag börjar jobba på särskolan och startar samtidigt min diet med Xtravaganza,
15:e Kalle fyller 25 år,

September:

21:e Hugo döps,
26:e vi åker till Ockelbo för att vara med när Jennifer döps och Camilla o Martin gifter sig

Oktober:

25:e Anna o Niklas bröllop o Gabriels dop

November:

16:e Ella fyller 1 år

December:
12:e Julbord med Eklund släkten,
13:e Lussefika med vännerna,
21:e Julafton med Mikael och vi åker även till Virserums kyrka för att lyssna på Mikael när han sjunger,
22:e Traditionella julgröten hos mamma, Firar sedan jul och nyår med familj och vänner.

1 kommentar:

Maribella sa...

Vilket bra sätt att summera året på!

Hur går det med din viktminskning? Har du börjat igen? Är extravagansa en VLCD kur?

Ha det bra!