lördag 10 januari 2009

Några rader

Får väl ta o skriva några rader här så mina trogna läsare har något att läsa.
Började ju jobba i onsdags, vi hade då en dag med planering o förberedelse inför terminen som började i torsdags. Torsdagen o fredagen rullade på och fungerade jättebra. Igår kväll var vi ju då på bio Kalle o jag. Allt flyter såg vi, den var bra så den rekommenderar vi. Tittade lite på Let´s dance när vi kom hem, men det blev sängen tidigt för jag var så trött.
Idag är Kalle inne i Vimmerby o spelar inomhus turnering i fotboll, har inte gått så bra för dom efter vad jag har fått information om. Jag tar det bara lugnt idag, känner mig lite seg o har lite ont i skalet. Vet inte hur kvällen kommer att se ut än, ev ska Kalle o spela poker med grabbarna men det är inte bestämt än hur det ska bli. Just nu tittar jag på Emil i Lönnerberga som vi spelade in innan jul, de är så mysiga Astrid Lindgrens filmer. Jag vill ha dom allihopa!!
Favoriterna är nog Emil, Lotta på Bråkmakargatan o så Ronja o Pippi förstås :) Ja när jag tänker efter så tycker jag nog om de flesta...
Imorgon är vi inbjudna på fika hos mamma på eftermiddagen, kanske snor ihop en kladdkaka o tar med. Jag lovade att fixa något eller köpa igentligen, för mamma jobbar till kl 15. Men kladdkaka med lite grädde kan man ju inte motstå!!
Veckan som kommer ska jag starta upp min träning igen har jag tänkt. Har inte rört mig för mycket nu under julledigheten precis, så nu måste det bli ändring på den fronten.
Ha en fortsatt bra helg alla!!

Inga kommentarer: