tisdag 4 november 2008

Framkallning

Igår och idag har jag spenderat mer tid vid datorn än vanligt. Jag har laddat in fotografier på Extrafilms sida för att kunna framkalla lite foton. Det blev lite kort som skulle beställas, närmare bestämt 724 st! Har ju inte beställt några kort på flera år, så nu var det dax. Måste fixa kort från Hannas o Daniels bröllop oxå, jag lånade ju Mickes kamera då. Så han måste leta fram dom åt mig :)Imorgon är det 1 vecka kvar på min sjukskrivning, det känns bra. Jag känner mig mycket piggare nu, så det är skönt att man kan få vara pigg ett tag innan man börjar jobba.
Har bokat in ett ljusparty den 1 dec, som det ser ut nu så blir vi ett gäng. Det ska bli roligt, man kunde välja vilket tema man vill ha på sitt party. Jul eller spa, ska fundera på vad jag vill ha. Men jultema låter ju bra, det är ju snart jul igen...

Inga kommentarer: