söndag 23 november 2008

Veckan som gått...


I måndags så gjorde jag comeback på Träningshuset. Stryketränade med Anna, Ola var oxå där. Det var så himla kul att komma tillbaka! Skulle ha tränat i onsdags men hade en mildare släng av magsjuka så jag fick hoppa över det passet. Men i fredags så körde jag som planerat, så gött!

På fredagskvällen var vi ner till Fam Strömberg i Mörlunda, det bjöds på sallad som förrätt och sen kyckling och rotfrukter som varmrätt. Avslutade med lite glögg o pepparkakor i soffan framför brasan, så mysigt. Maten var jättegod, det gjorde du bra Hanna!!

Igår lördag så slappade vi bara men på kvällen så var det dax för årsfest. Middag o prisutdelning på pumpen, sen in till oss för att festa lite och sen tillbaka in på pumpen senare på kvällen.

Idag har vi haft stor sanering i vårt hem, luktar öl överallt, ändå har vi torkat golvet, soffan men ändå så lukter det :(. Men nu kollar vi på skidor och har städat färdigt. Ska åka in till stan och handla lite senare idag. Det är så skönt att få det gjort, göra en matsedel som man följer i veckan.

1 kommentar:

Angelica Gunnarsson sa...

Hej du!
Visst har vi sysselsatt oss här =) Fullt upp hela tiden.. Tack för inbjudan till ljuspartyt men jag har precis varit på ett idag så jag tror inte att det ryms mer i budgeten nu innan jul. Men man vet aldrig! =) Ha det bra,
Kram/ankan