torsdag 13 november 2008

Igång igen..

Den här veckan har snart nått sitt slut, ur arbets synpunkt alltså. I måndags så var Kalle hemma o var sjuk och jag hade inget inbokat så jag var oxå hemma hela dagen, men på kvällen så var jag på Xtravaganza möte. På tisdagen så hade jag lite mer att göra, jag var först på morgonen hos samtalstanten och efter det så åkte jag ner till Mörlunda för att hälsa på Hanna o Ella. Ella var så söt med sitt hårspänne i håret :)

På hemvägen därifrån så hälsade jag på mormor o morfar en sväng. Sen hoppade jag in i Hultsfred hos Ann-Marie för jag skulle lämna en katalog till henne, hade tänkt gå till pappas grav också men det regnade så mycket så det får bli nästa gång jag är i Hultsfred istället. Sen åkte jag hem och åt middag med Kalle. Igår onsdag så njöt jag av min sista lediga dag, men Kalle ringde och lämnade tråkiga nyheter, om två veckor en 28 november är han utan jobb för de ska varsla på Skanska. Så himla tråkigt!! Hade klipptid kl 17 hos Mårten och det var skönt att få bli ompysslad lite, lika nöjd som vanligt blev jag. Idag så har jag börjat jobba igen lite smått, 3 1/2 timme idag o imorgon så det blir mjukstart. Det har gått jättebra men jag är ganska trött nu, så det blir en lugn kväll i soffan.

Inga kommentarer: