måndag 3 november 2008

Svår utmaning...

Nu har jag blivit utmanad igen, av Lena zitalena.blogspot.com
Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig


  • Jag måste alltid kissa precis innan jag går och lägger mig
  • Jag blir åksjuk av att titta på hemma gjorda filmer
  • Jag vill gifta mig när jag är gravid och har en fin mage :)
  • När jag äter falurågruts knäcke bröd så måste smöret vara på den släta sidan
  • Jag får panik känslor om någon pillar i min navel
  • Jag älskar att laga mat
  • Jag skulle vilja få en bebis 2010

Jag utmanar:

Cissisplace.blogspot.com

Emelie197.blogspot.com

Fridasbloggsida.blogspot.com

Ankankan.blogspot.com

Jossessida.blogspot.com

Sandrasfolkrace.blogg.se

Evelina84.blogg.se

Inga kommentarer: