fredag 7 november 2008

Min dag..

Idag så fick jag gå upp tidigt om man jämför med andra mornar. Jag skulle vara i stan kl 9 och fixa till mina naglar. Jag var väl färdig där typ vid kvart över elva. Då mötte mamma upp mig, så gick vi lite i affärer. Handlade lite julklappar till mina syskon, de ska få ********** det kan jag ju inte skriva här heller :). När vi var klara på stan så tog vi en lunch och sen gick vi och solade, det var skönt. Efter det så åkte jag hem, när jag hämtade posten så hade alla mina 724 kort kommit hem. Låg fyra kartonger i postlådan, den femte fick jag hämta i kiosken för den fick inte plats. Så jag har lite att göra framöver att få in alla kort i album, album som jag inte har köpt än :). Nu ska jag om en stund åter bege mig in till stan för att gå på ljusparty, jultema skulle det visst vara. Mysigt med ljus, nu när det börjar bli så mörkt.
Känner att jag börjar att se fram emot nästa vecka nu, ska ju börja styrketräna, klippa mig och så ska jag ju tillbaka till jobbet på torsdag.
Nehe dax att släcka ner, trevlig fredagkväll på er!

Inga kommentarer: