onsdag 19 september 2007

Sjukdagar

Då har man drabbats av den årliga höst förkylningen. Har varit hemma 2 dagar för att kurera mig. Idag känner jag mig piggare så jag ska iväg till min praktikplats imorgon igen. Det är bara två dagar kvar nu. På fredag har jag lovat att bjuda på kladdkaka, eftersom det är min sista dag. Nästa vecka ska jag tillbringa min tid på träningsskolan, det ska bli roligt. Har inte träffat dem sen vecka 33. Helgen ser jag framemot, då vi inte har någonting alls inbokat, det är skönt. Kalle ska spela en viktig match på lördag, jag hoppas verkligen att det går bra för dom. Ikväll kommer Leo hit tror jag, ska ringa till Stefan sedan o höra hur vi ska göra. Han stannar nog hela helgen, det kan vara mysigt. Har inte träffat honom på ett tag nu. Imorgon ska jag hämta min nya bil, det blir spännande!

*Bättre frysa i tältet, än tälta i frysen.


Varför drabbar kärlek två speciella personer?
1."En person har fräknar, och då letar han upp en annan som har fräknar."Andrew, 6 år
2."Ingen vet varför det händer, men jag har hört att det har något att göra med hur du luktar... Det är därför som parfymer och deodoranter är så populära."Mae, 9 år
3."Jag tror att det är meningen att du ska bli skjuten med en pil eller nåt, men resten ska inte vara så smärtfyllt."Manuel, 8 år

Inga kommentarer: