torsdag 13 september 2007

Bilaffären klar!

Idag så har jag skrivit på avtalet på den nya bilen. Det blev en Suzuki Liana Kombi -05. Känns jätte bra! Vet inte riktigt när jag ska få hämta den, för den skulle in på lite service först. Men det blir väl någon dag nästa vecka iallafall. Har även besiktigat min nuvarande bil idag på morgonen, den blev godkänd. Vilken tur!!! Fanns inget att anmärka på alls. Den färgen som är på bilden ovan är det på min bil, eller rättare sagt det är tom min bil på bilden. Inredningen i nya bilen

Ikväll har jag städat min bil invändigt, får ta utsidan dagen innan jag levererar den till mamma. Är så slarvig med det där att städa och tvätta bilen. Men ska försöka att bättra mig nu när jag köper en ny, för den måste vara hel länge länge.
Trevlig helg på er alla!


* Ett gift par är på väg att lägga sig och medan mannen är på väg att krypa ner i sängen står kvinnan naken framför spegeln.
- "Älskling, jag börjar bli gammal." säger hon. "Mitt ansikte är rynkigt, mina bröst är hängiga, min ända har bristningar, mina ben har celluliter och mina underarmar är fladdriga."Mannen ligger dödstyst i sängen och vågar verken hålla med eller säga emot. Hon vänder sig om mot honom.- "Säg något som gör att jag blir glad, för det behöver jag nu", säger hon.
- "Eh, öh... Du har inte problem med synen i alla fall..."


-

2 kommentarer:

cissi sa...

Det var snabbt jobbat! då får man gratulera till bilköpet och önska lycka till med den nya bilen...

Förresten jag såg dig idag på vägen men jag var lite sen med att hälsa. Vill bara poängtera det så du inte tror jag är högfärdig :)
Ha det bra! Kram!

fridassida sa...

Vad kul att du köpt ny bil! Hoppas att du kommer att trivas iden. Vitsen var i min smak, hehe.