fredag 7 september 2007

Ännu en vecka avklarad

Så var denna arbetsveckan gjord.. Har fått vara med på mycket roliga saker denna veckan med klassen jag varit i. I måndags var vi och handlade, i tisdags så var vi i stubbhult och fixade med lin bastun, på onsdagsförmiddagen så hade vi idrott, spelade fotbolls brännboll så jag har träningsvärk fortfarande, på eftermiddagen bakade vi ananaspaj, igår så var vi i Virserum på museet där. Idag har vi simmat på idrotten, efter det bakade vi bröd. Innan vi slutade för dagen så avnjöt vi den goda ananaspajen med lite glass till, MUMS! Har träffat Therese som jag är ledsagare åt denna veckan, närmare bestämt i onsdags. Ikväll spelar Kalle fotbollsmatch hemma mot Rumskulla kl 18.00. Har inte bestämt än om jag ska gå och kolla. Skulle kunna tänka mig att bara vara hemma och ta det lugnt istället, har varit så himla trött varje kväll efter jag kommit hem. En anledning är nog att jag tränat på något sätt varje dag denna veckan. Denna helgen kommer att bli lugn, har varit något varje helg nu, så det blir skönt. Nästa fredag åker vi till GÖTEBORG och hälsar på Herman. Vi ska även gå på fotboll IFK Göteborg - Elfsborg, ska bli riktigt kul! Trevlig helg till er alla!!!

Inga kommentarer: