torsdag 27 september 2007

Jobb, skola o huvudvärk....

Den här veckan är jag på Träningsskolan och jobbar. Det är kul att komma tillbaka o få träffa alla igen. Har haft ont i huvudet tre dagar på raken denna veckan, inte så värst roligt. Igår va det så pass mycket att jag fick vara hemma. Låg i sängen hela dagen.Men idag har jag gått i skolan. Har en kurs kvar att läsa nu, det är etik. Den är på tisdagar o torsdagar så det är det ända jag går i skolan nu, de andra dagarna är jag ledig. Det är skönt! Har tänkt jag ska passa på och träna lite extra nu de här veckorna jag är ledig så mycket. Nu har jag inte kunnat träna på 2 veckor för jag har varit så förkyld, det känns tråkigt. Det är alltid så, när man börjar komma igång ja då blir man sjuk. Imorgon efter att jag slutat jobbet tänkte jag gå en runda på stan. Behöver något att ha på mig när det vankas fest nu på lördag. Måste även köpa något som jag kan ha när vi ska gå på bröllop i slutet av oktober. Sen hoppas jag att det blir lugnt med bröllop på ett tag. Så Cissi vänta gärna tills 2009 eller senare med att gifta dig, så man har hunnit smälta de 3 bröllopen vi varit på i år :). Det är kul att gå på bröllop men det får inte bli för många samtidigt. Är roligare om det kommer något då och då.

Inga kommentarer: