onsdag 30 maj 2007

Väckt av telefonen

I morse vaknade jag av att telefonen ringde. Det var Camilla på jobbet, som undrade om jag ville jobba 3 timmar imorgon o 2 timmar på fredag. Jag tackade ja till detta, det är ju inte så många timmar men det kan vara skönt att få lite koll på läget nu innan jag ska börja jobba igen den 11:e. Annars är det lugnt här idag, Leo ligger och sover men vi ska snart gå en sväng runt pumpen. Ikväll ska vi ha lite kalas för mig och Christian hemma hos honom. Ann-Marie och Mikael ska komma och fika lite. Christian fyller imorgon och jag nästa vecka, men då sa vi att vi slår ihop kalasen så är det överstökat sen. Ska köra hem Leo i eftermiddag också, han har varit här en vecka nu. Men han är ju inte direkt jobbig att ha hand om, han ligger mest och sover.

Inga kommentarer: