torsdag 24 maj 2007

Lite av varje

Gick upp tidigt idag, inte jättetidigt, men det var tidigt för en ledig dag :).
Har tagit tag i tvätten som vi har, det blir en del när man är ute och reser. Tänkte att jag skulle försöka att få klart det sista skolarbetet som är kvar idag, så behöver jag inte tänka på det mer. Härligt att det är så fint väder idag, synd att det blåser så mkt bara, blir nog en stund i solstolen också tror jag. Är ju van att ligga och lapa sol hela dagarna nu :). Ikväll ska jag med mina arbetskamrater till Storebro Gästgiveri, vi ska fira Britt-Marie som fyllt 60 år. Det ska bli trevligt. Vi ska bjuda henne på lite mat och dryck, så ska hon få en massage i present. Det är aldrig fel! Nu ska jag leta efter lite goda recept på kakor som jag kan baka till min födelsedag, för det vill ni väl ha ni som ska komma på kalas!? Igår var det bara 2 veckor kvar tills jag fyller år, tiden går så himla fort.
Jag kan ju lägga in en lite önskelista här för er som undrar över vad jag önskar mig :)
* Lasse Åberg mattallrikar
* Pengar så jag kan köpa mig lite nya sommarkläder
* Pocketbok, gärna med Camilla Läckberg, jag har Predikanten

1 kommentar:

cissi sa...

Tack för tipsen! Jag har tänkt så många gånger att jag skulle fråga dig vad du önskar dig, men det har ju inte blivit av. Du vet ju att vi inte är så snabba i vår familj. :)