måndag 28 maj 2007

Recept sök

Det känns som att vi i vår "familj" bara äter samma mat jämt. Man har ett visst antal rätter som man varierar mellan. Så idag har jag suttit vid datorn och letat nya recept på middags mat och även annat gott. Har hittat en del bra som jag tänker testa framöver. Annars har det varit väldigt lugnt här idag, Leo har sovit mest. Lagade middag tills Kalle kom hem vid fyra, Kasslergratäng och ris blev det idag, det var gott. Nu ikväll gör vi inte mycket, Kalle spelar tv-spel, ishockey är det visst. Jag sitter här som vanligt och surfar. Det är ju tur man kan surfa på nätet när man inte kan det i verkligheten :)

1 kommentar:

Anette sa...

hej! kul att du kommenterade hos mig. men vet du en sak? vi har varit på en bussresa för många herrans år sen ihop! du satt å sjöng: jag vill vara din, margareta..." tror vi skulle å se på nån isshow. haha, det va med h-bostäder! tss... men jag va liten då så du vet nog inte vem jag är =)

vi går oxå bara runt på ett fåtal maträtter så lessamt är det!

Må så gott!