tisdag 22 maj 2007

Ledig dag...

Idag har jag varit ledig från skolan. Har bara 3 dagar kvar att gå nu. Det är imorgon, nästa tisdag och fredag. Sen är det bara avslutningsdagen den 8 juni som vi ska in till skolan igen. Det är skönt att vara lite ledig nu innan man ska börja jobba igen. Idag har jag varit i stan och storhandlat, det var lite brist på mat här hos oss nu när vi kom hem. Men inte nu längre :). Har fått se bild på Arvids o Emelies bebis idag, det var lite svårt att se vart den var men till slut kunde jag skymta nåt där på bilden. Det är spännande det där med att ha en bebis i magen. Den tiden kommer väl för mig med någon gång i framtiden. Jag önskar ju mig en Moltas och en Siri eller kanske en Hilma. Pratade med Sara i min klass idag, hennes katt skulle få kattungar så hon skulle vara barnmorska i eftermiddag. Jag skulle vilja ha en katt, men Kalle är inte så förtjust i den sortens djur :(. Just nu tittar jag på Emil i Lönneberga, det är roligt. Han ska fånga råttan som väckte Lina :). Kalle är och tränar fotboll, får se om han tycker det blir jobbigt nu när han haft ledigt en vecka från träningen. Jag tycker inte om vädret som är här hemma, det var mycket skönare i Tunisien, soligt och varmt o skönt. Tror jag ska ta en sväng in till Träningshuset och sola lite :)

Inga kommentarer: