torsdag 10 maj 2007

Uppdatering för de senaste dagarna!

I måndags var jag på träningsskolan och jobbade hela dagen. Det blev ett långt pass från 6.15-16.15, men det var skoj.
I tisdags gjorde jag inget speciellt, tränade lite inför omprovet i läkemedelsräkning.
På onsdagen hade jag prov i läkemedelsräkning, det gick bra denna gången, hade alla rätt, det var vad som behövdes för att få godkänt.
Idag har jag varit på banken efter skolan och fått handpenningen för lägenheten, det känns skönt. Ett steg närmre än förut på försäljnings sidan.
Börjar känna av att det snart är dax för att ut och resa, börjar bli lite nervös.
Det ska bli så himla skönt!
Ikväll ska jag träffa Therese, vi ska till simhallen i Gullringe och bada.

1 kommentar:

cissi sa...

Hej tjejen!

Jag skickade plånboken med Pelle igår, men vi kommer ändå ut på fotbollen så då kanske vi ses!
Ha det!