tisdag 30 oktober 2007

Uppdatering.....

Har visst inte skrivit något här sedan i onsdags. Men jag gör inte så mycket just nu som man kan skriva om. Ska försöka att uppdatera lite sen i onsdags. I torsdags var jag i skolan, redovisade mitt arbete om dödshjälp, det gick bra. Fredagen var jag på träningsskolan och jobbade lite, på eftermiddagen och kvällen så tog vi det bara lugnt. Åt god mat, drack ett jätte gott rött vin som vi fått av Angelica o Andreas. Sedan blev det Idol o Doobidoo på tvn.
På lördagen var det dax för årets tredje bröllop, det var Kalles kusin Sandra som skulle gifta sig. Så vi begav oss till Frödinge kyrka och därefter till bygdegården för att fira brudparet.
Söndagen skulle vi för en gångs skull ta oss tid till att städa, men det blev inget med det, då jag haft min värsta attack av migrän någonsin på natten, så var det inte att tänka på att köra igång någon dammsugare. Så det får bli någon dag framöver istället. Igår måndag så var jag o jobbade på träningsskolan, vi åkte tåg till Hultsfred och gick på restaurang. Det var skoj! Idag är jag ledig, men ska träffa tjejen som jag är ledsagare till, vi ska kolla på film och äta kladdkaka har vi bestämt. Så jag ska baka den sen om en stund, för den ska ju helst vara lite varm när man äter den, så grädden smälter lite. Ikväll ska jag försöka att ge mig iväg till simhallen. Har ju varit så duktig på att träna nu den sista tiden, men så fort man börjar jobba så orkar jag inte. Är mycket lättare när man är ledig och kan lägga upp det som man vill. Men jag ska försöka att kämpa på..

Inga kommentarer: