tisdag 9 oktober 2007

Lugna dagar...

Igår var jag på Träningsskolan och jobbade. När jag kom hem åkte Kalle och jag till Gullringen och simmade. Efter simningen stekte vi hamburgare som vi åt till middag resten av kvällen spenderade jag i soffan undermen filten, med en bra bok i handen. Det var jätte skönt!!
Idag har jag varit i skolan ett par timmar på förmiddagen, tog en rask promenad på 55 min när jag kom hem från skolan. Sedan blev det någon timma framför datorn, innan jag skulle bege mig in till stan för att klippa mig. Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt framför tv, det är så skönt att ha träningen gjord så man kan ta det lugnt på kvällen. Imorgon är det promenad på schemat när jag vaknat, sedan blir det till att äta en god frukost. Ska åka och hälsa på Hanna på eftermiddagen, blir spännande och se om hon blivit något tjockare än när jag såg henne för ca 1 månad sedan. Tänkte jag skulle ta ett kort på henne imorgon. På kvällen är det simning som gäller, får nog simma ensam för Kalle vill nog inte följa med. Men det är skönt att åka själv oxå.

Inga kommentarer: