måndag 15 oktober 2007

Mycket träning nu....

I fredags var jag på Träningsskolan och jobbade lite. När jag kom hem så slappade Kalle och jag mest, han hade ont i ryggen från torsdagens skidträning. Vi åkte till affären en sväng och köpte lite fredags gott. På kvällen gjorde vi egen pizza, blev jätte gott! På lördags morgonen var jag ute o gick min 55 minuters promenad. Sedan tog jag det bara lugnt, läste klart min bok, spelade lite tv spel med Kalle. Middagen åt vi på Wasa, jag åt grillspett med grekisk bondsallad till och tzatziki förstås. Det var mycket gott! Senare kom Oskar, Anders och Jonas hit och kollade på fotboll och speedway här. På söndagsförmiddagen gick vi tipspromenaden med Cissi, Olle och Oskar, hade 8 rätt denna gången. På eftermiddagen var vi hos mamma och åt middag. Vi passade på att hyra oss en film till kvällen när vi var i stan. Blev en Beck film "det tysta skriket". Till den åt jag smarriga räksmörgåsar!!! Mumsigt värre. Idag är jag ledig, har varit ute och gått min promenad på morgonen. Ska åka in till stan snart och lämna tillbaka filmen, sen blir det till att laga middag. Vi ska äta lasagne idag. Ikväll kommer Leo, han ska vara här tills imorgon, det blir mysigt.

Inga kommentarer: